3 juli

Tiden går fort. Därför har jag inte skrivit så mycket här. Men det här har hänt sedan sist:

Juni. Morgonlöpning, backträning, långpass med ryggsäck. Träningen har gått bra och jag har ökat både  distansen och vikten i ryggsäcken hela tiden.

23 juni. Långpass med Fogel i Tyresta Nationapark. 27-28 km på 4,20. Fick ont i vänster hälsena. Inte alls bra med tanke på att Icebug24 är om drygt en månad.

30 juni. Långpass utan ryggsäck. Sprang 5 varv på 4 km-banan i Alby + till/från hemmet. Det gick bra. Totalt blev det ca 24-25 km. Jag hade för lite vätska med mig, men syftet med dagens pass var att testa hälsenan. Efter en timmes löpning var den uppvärmd och kändes inte av ett dugg. Totalt var jag ute i 3 h.

Ikväll ska det bli 17 km i Rudan. Utan ryggsäck.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback