16 oktober 2007

Jag har gjort nästan allt jag velat göra i år, tränings- och tävlingsmässigt. Den enda tävlingen som jag inte kommer att vara med i är rogainetävlingen i Sthlm den 17 nov. Jag tror att jag inte är helt återställd efter 100 km i Uppsala. Men jag måste testa ben och knän snart. Träningen startar nog i slutet av oktober igen. Eller kanske i november.

I år har det tränings- och tävlingsmässigt blivit:

24 h rogaine i Hemavan,
www.icebug24.com
100 km i Uppsala, www.upp100lm.se
Projekt Motståndskraft, www.motstandskraft.com
Fjällöpning, 3 dagar m klubbkompisar

Upplevelsemässigt har det varit en riktigt bra sommar och höst. 

Nästa år vill jag vara delaktig i ovan händelser igen. Men just nu känner jag mig bara trött på allt som har med träning och tävling att göra.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback