1 november

Det var ett tag sedan jag skrev här.

Har cykelpendlat till och från jobbet vilket fungerar bra. Med Schwalbe Marathon Winter greppar det fantastiskt bra. Synd bara att det är så isfritt...fast det lär man väl få äta upp.

Sörmland Ultra Marathon är avklarad. Tror att det var det bästa av alla arrangemangen. Allt fungerade.

Har ont i ryggen nu. Någon typ av ryggskott/diskbråck. Ska nog bli bra.

rbtmaran är på G. Mer info finns på rbtmaran.wordprees.com och den ska bli kul att arrangera tillsammans med Roger.

Sade jag att jag ska bli författare? Nåja, vi får väl se hur det blir med det. Jag har i alla fall tre olika förslag på vad jag ska skriva om.

Här nedan en cykelpendlingsbild, eller vad jag passerar när jag cyklar. Nya Nationalstadsarenan i Solna.

Nationalstadsarenan som ska ersätta Råsunda fotbollsstadion. Så såg den ut vecka 43, när jag cyklade hem. Passera den varje dag jag cyklar.

Ser fram mot att lägga mindre tid nästa år åt de föreningar som jag är med i. Nu blir det mer fokus på Martinas hemsida/företag och åt Rogers och mitt nya...projekt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback