28 juli

Tjohoo1: Vi drar till London i morrn!

Tjohoo2: Jag fyller år på lördag...

Inte så tjohoo1: Cyklade med TCM-grabbarna i går. Hade monterat på SPD-pedalerna och det kändes bra i 45 minuter...sedan var det samma skit igen med ont i tårna. Den här gången var det värre än senast. Surt att man inte kan ha dem. Ska kanske testa inlägg...

Inte så tjohoo2: På cyklingen så hade jag inte alls samma fart som de andra. Det är nog mest tekniken som är dålig, men framförallt är det just nu orken som inte är där. Pulsen låg ganska högt redan från början, och när fötterna började spöka igen så hade jag redan bestämt att jag inte skulle cykla med grabbarna utan ta en annan slinga hemåt.

Tjohoo3: Ska ivåg på kalas nu.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback