27 mars

Sommartiden börjar idag. Vaknade innan klockan ringde, och varför den ringer en söndag när man är ledig är enkelt att förklara. Det var inte jag som skulle till jobbet, utan någon annan.

Läser på http://www.aftonbladet.se/nyheter/jordskalvetijapan/article12790939.ab om att det är 10 miljoner gånger högre strålning än tillåtet i kärnkraftverket i Japan. Katastrofen kommer att bli ännu värre i och med att strålningen kommer att spridas, tror jag. Sedan ska alla evakueras, och slutligen ska man försöka hindara eller minimera strålningen. Inte lätt att göra detta.

Någonting lite lättare att greppa är Ursvik Ultra, Som jag skrev tidigare så springer jag inte Ursvik Ultra i år, och segrarna borde ha kommit imål nu. Ska bli spännande att se hur det gick för dem i klubben.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback