29 december 2012

Lite mer om planen framöver då. Tanken är väl inte att sprida det här utan låta tiden verka. Då det är ett nytt år snart passar det bra att starta om.

Kortfattat har 2012 haft sina positiva och negativa sidor. Det negativa har handlat om egna förväntningar på mig själv. Mest arbetsrelaterat, men även idrottsligt. Man vill för mycket och måste kunna hantera motgångar på ett bra sätt.

Jag blickar framåt nu, med fokus på att starta året på ett bra sätt.

Det positiva i år är nog att jag inser att man måste vara realistisk. Jag tar med mig det till nästa år.

Vad händer 2013 då?
- Anmäld till Stockholm Marathon, 1 juni. Det blir femte gången.
- Anmäld till Lejonbragden, 4 maj i Lund. Första gången jag sprang 100 km var 2007 i Uppsala. Enda gången hittills. Målet är att förbättra tiden, men det borde vara lätt. 13h 54 min är tiden som gäller.
- Tänkte springa Ursvik Ultra Light, 45 km, den 7 april. Starten är kl 03:00. Man springer med de andra som kör 75 km och startat vid midnatt. 45 km är den enda distans jag inte kört i Ursvik.
- Cykelpendla då det går. 19 km till jobbet
- Springa till jobbet ibland.
- Tappa några kilo genom att äta bättre. Etappmål 1 är att se resultat redan i januari.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback