13 oktober 2012

Sommaren är kort...den nästan regna bort...
 
Jag upplevde inte sommaren som regnig, men det beror nog på att vi inte tältat i år.
 
Nu är det höst och mycket har hänt sedan senast. För min del heter det stress.
 
Man kan säga att kulmen var den 19 juli och att det långsamt därefter blivit bättre.
 
Nu är det mitten av oktober och allt känns mycket bättre. Jag skulle kunna skriva mycket om tiden mellan 19 juli och början av augusti, men lämnar det. Det är ingen idé att se tillbaka...just nu.
 
Nu ser jag framåt, och det funkar bra.
 
SUM, www.sormlandultra.se var idag. Grymt kul och ett härligt löparfält som sprang  50 km i ett strålande väder. Skönt att bara vara funktionär.

Kommentarer:
Postat av: Andreas Wiman

Tjena Tomas, en annan tältade i år och upplevde inte speciellt mycket regn. Ca 2 dagar av tot. 8st.
En annan tältar varje år.
Ps. Jag har lämnat i mountain biken på service.
Funderar på att köpa dubbdäck.
Cyklar du något på vintern?

Jag funderar på att cykla i vinter.
Cyklar du något när det är vinterväglag?

Ha dé bra.
Hälsningar Andreas Wiman

Svar: Tjena. Jag uppdaterar inte bloggen så ofta...men kolla gärna den framöver, under januari 2013. Kommer kanske inte att skriva så mycket på Facebook, utan kör låg profil på bloggen. Det här blir kul!
Thomas Lummi

2012-12-12 @ 13:07:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback