29 decemer 2013

Oj, redan slutet av december. Tur att det kommer ett nytt år.

Vad har hänt sedan jag senast skrev? Arbetsmässigt har jag varit 2 år på Svensk Fjärrvärme. Tiden går fort, och trivs man med arbetsuppgifterna går det fortare.

Idrottsmässigt så har Sörmland Ultra Marathon arrangerats av Stockholm Långdistansklubb, där jag är medlem. Riktigt lyckat i år.

Hammarby Alpin Marathon har Roger och jag arrangerat igen. Lyckat igen, även det.

Roger kom på idén att arrangera en ny löptävling, och efter lite spånande så lanserade vi under november Lida Ultra Marathon. Det är en tävling i Lida, som avgörs den 17 maj. Spana in www.lidaultramarathon.se och se vad vi kokat ihop.

Vi hoppas på många startande och vi kommer att utveckla tävlingen. Vi har en hel del planer.

That´s all folks! Kanske skriver lite mer innan året är slut.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback